Jelonki Strona Główna


Poprzedni temat «» Następny temat
Regulamin
Autor Wiadomość
Jelonki



będzie ponad 500 lat

król mazur

kocham mieszkańców i

mieszkamprzy Zaciszu

Jelonki to dom
w którym oddychasz pełną piersią

Wysłany: 2019-05-20, 12:17   Regulamin

regulamin

I. Informacje ogólne

1. Rejestracja na forum jest równoznaczna z akceptacją regulaminu, tym samym każdy użytkownik zobowiązuje się do jego przestrzegania. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z konsekwencji jego nieprzestrzegania.
2. Administracja zobowiązuje się informować użytkowników o ewentualnych zmianach w regulaminie, w odpowiednim temacie ogłoszenia administracji. Prosimy systematycznie zaglądać do tego działu, aby zapoznać się z wszelkimi zmianami i tym co pragniemy wam zakomunikować.
3. Opiekę nad forum sprawuje administracja, której aktualna lista znajduje się w ogłoszeniu. Admini podzielili obowiązki pomiędzy siebie, ale w granicach dostępności staramy się rozwiązywać problemy na bieżąco.
4. Jako, że jesteśmy zwykłymi ludźmi, nie spędzamy na forum całej doby, prosimy o cierpliwość.
5. Jesteśmy otwarci na wszelkie prośby, propozycje, pytania i zażalenia. W razie potrzeby prosimy kierować je bezpośrednio do jednego z administratorów na PW, GG, Discord, lub w przeznaczonym do tego temacie kontakt z administracją.
6. Wszystkie tematy z lokacjami na forum zakładane są z konta specjalnego Jelonki, prośby o lokację prosimy zgłaszać w odpowiednim dziale zamówienia. Wyjątkiem są lokacje w miejscach zamieszkania i podróżach.
7. Od przedstawionego poniżej regulaminu nie ma żadnych odstępstw. Każdy użytkownik traktowany jest w taki sam sposób, a każda prośba rozpatrywana jest obiektywnie.
8. W wyjątkowych przypadkach kwestie sporne rozwiązuje wspólnie administracja.

II. Postacie

1. Login składa się z imienia i nazwiska postaci.
2. Nazwisko tylko w obrębie jednej rodziny, nie dublujemy nazwisk. Imiona mogą się powtarzać.
3. Avatar ma wymiary 320 px wysokości na 200 px szerokości, powinien przedstawiać postać.
4. Nie ma limitu postaci należących do jednego użytkownika, jednak przy tworzeniu kolejnego multikonta prosimy, aby każda z tych postaci była aktywna. Administracja ma prawo zabronić tworzenia kolejnego mulitkonta, gdy stwierdzi, że gracz zaniedbuje swoje poprzednie postaci. Po dezaktywacji konta na rzecz nowej postaci należy odczekać trzy dni zanim się ją stworzy. Nagminne tworzenie multikont zostanie uznane za blokowanie wizerunków, w tym przypadku administracja ma prawo zablokować graczowi możliwość tworzenia kolejnych kont. W skrajnych przypadkach grozi to ostrzeżeniem, lub w ostateczności banem.
5. Wizerunki na forum nie mogą się powtarzać! Wyjątek to postać, która ma bliźniaka jednojajowego, ale musi to być uzgodnione z pierwotnym 'właścicielem' wizerunku.
6. Przed stworzeniem postaci należy upewnić się, że wybrany przez nas wizerunek jest wolny. Po zarezerwowaniu go mamy 72h na oddanie karty postaci do sprawdzenia.
7. Na ewentualne poprawki karty postaci mamy 24h od posta administracji, po tym czasie wizerunek zostaje skreślony z listy wizerunków zarezerwowanych.
8. Na każde konto przypadają dwie rezerwacje. Rezerwacja główna na 72h i rezerwacja dodatkowa na 24h. Rezerwacje dodatkową należy odebrać z właściwego konta.
9. Zmiana wyglądu jest możliwa tylko w wyjątkowych przypadkach. Jednym z takich przypadków jest sytuacja, w której chcemy wrócić do gry, a ktoś inny już przejął nasz poprzedni wizerunek.
10. Po 10 dniach od ostatniego posta wizerunek jest do przejęcia. Przejmowanie wizerunków odbywa się z początkiem dnia następnego.
11. Avatary z wizerunkami no name, które nie są w użyciu mogą zostać wykorzystane. Jeśli jednak inny użytkownik stwierdzi, że avatar przedstawia jego postać i to udowodni, avatar należy zmienić.
12. Przed oddaniem karty postaci zarezerwuj wizerunek.
13. Karta postaci powinna być napisana przy użyciu oficjalnego wzoru KP.
14. Karta postaci wrzucona z konta nieopatrzonego poprawnym loginem, czyli imieniem i nazwiskiem postaci - nie zostanie sprawdzona. Najpierw popraw swój login korzystając z tematu z zamówieniami, a dopiero później podbij kartę do sprawdzenia.
15. Po ukończeniu karty prosimy podbić temat informacją, że karta jest skończona.
16. Po akceptacji przez admina karta zostaje zamknięta i przeniesiona do odpowiedniego działu. Aby wprowadzić poprawki w KP należy napisać w tej sprawie do administracji.

III. Rozgrywka

1. Po rejestracji użytkownik powinien zapoznać się ze wszystkimi tematami opisującymi świat przedstawiony i fabułę forum.
2. Grę można zacząć dopiero po akceptacji karty postaci przez administrację.
3. Czas obowiązujący na forum podany jest w ogłoszeniu.
4. Na forum możliwa jest bilokacja, prosi się jednak o umiar i odpowiednie rozłożenie rozgrywek w czasie.
5. W postach fabularnych treści nieodpowiednie dla młodszych użytkowników możecie zaznaczyć znacznikiem [+18] lub użyć opcji HIDE.
6. Czas na napisanie posta fabularnego to 10 dni. Po tym okresie wygląd wraca do obiegu. Postać trafia do nieaktywnych po comiesięcznych czystkach.
7. Od napisania karty postaci użytkownik ma 3 dni na rozpoczęcie rozgrywki fabularnej, po tym czasie bez posta, wygląd postaci jest do przejęcia.
8. Dwukrotne wstawienie posta na dzień przed ostatecznym terminem - uznawane jest za blokowanie wizerunku. W przypadku gdy ktoś wstawi posta w 3-cim dniu od napisania karty, później dnia 10-tego i kolejnym razem dnia 10-tego - jego wizerunek trafia do obiegu. W przypadku, gdy użytkownik zaczął grę, czyli ma posta wcześniej niż 3 dni od napisania karty, dwukrotne wrzucenia posta na ostatnią chwilę traktowane jest jako blokowanie wizerunku, czyli gracz wrzuca posta dnia 10-tego i drugi raz również dnia 10-tego - jego wizerunek jest do przejęcia. Blokowanie wizerunków będzie również karane w następujący sposób - brak możliwości wzięcia nieobecności, brak możliwości rezerwowania wizerunków.
9. Nieobecność prosimy zgłaszać tylko w przypadku nieobecności dłuższej niż 10 dni. Na powrót do gry użytkownik ma 2 dni od zakończenia nieobecności. Jeśli po ich upływie nie napisze posta - trafia do grupy nieaktywnych.
10. Nie można zgłosić 2 nieobecności pod rząd, bez napisania pomiędzy nimi przynajmniej 5 postów fabularnych w przeciągu jednego tygodnia. Posty pisane na ostatnią chwilę nie będą uznawane.
11. Aby wrócić do gry należy napisać posta fabularnego i zgłosić aktywację według wzoru, w odpowiednim dziale zamówienia.
12. W dziale zamówienia można również zgłosić swoją postać do dezaktywacji.
13. Za post fabularny uznaje się post napisany w lokacjach w Jelonkach i okolicach, telefonach, oraz retrospekcjach.
14. Miejsce do rozgrywki fabularnej można przejąć dopiero gdy minie 10 dni od napisania ostatniego posta, lub gdy zostanie jasno zaznaczone opuszczenie tematu poprzez dopisek z/t na końcu posta. Możliwe jest prowadzenie więcej niż jednego wątku w danym temacie, oczywiście za zgodą osób w nim przebywających.

IV. Fabularne

1. Fabuła forum tworzona jest przez administrację, może zawierać elementy zaczerpnięte z pop kultury, książek, filmów, seriali.
2. Znajomość obowiązującej fabuły nie jest wymagana, jednak każda postać może być wciągnięta w fabułę główną, która dotyczy wszystkich mieszkańców.
4. Wszystkie informacje publikowane na portalu e-jelonki są oficjalnymi informacjami na temat tego, co dzieje się w miasteczku.
4. Dla chętnych pojawi się dodatkowa atrakcja w postaci scenariuszy.
5. Każdy scenariusz został umieszczony w oddzielnym temacie: Policjanci Policjantki , Ranczo Tygrysy Europy M jak Miłość Na dobre i na złe Klan Królowe Życia . W odpowiednich tematach dowiecie się więcej o tym na czym polegają.
6. Udział w scenariuszach zapewnia: realny rozwój postaci, wpływ na rozwój forum, daje możliwość, aby twoja postać pojawiła się w wiadomościach e-jelonki, zwiększa szansę na to, że NPC Halina będzie o tobie plotkowała, pozwala na interakcję z postaciami NPC, daje możliwość uczestniczenia w eventach stworzonych specjalnie dla danego scenariusza.
7. Scenariusze są skonstruowane w ten sposób, żeby nie była potrzebna ciągła ingerencja MG, natomiast w kwestiach spornych prosimy kierować się do adminów.
8. Na forum istnieją postacie NPC - wymyślone przez administracje postaci, które urozmaicają grę i nadają więcej małomiasteczkowego klimatu waszym rozgrywkom. Prowadzone są z konta MG.
9. Postacie NPC mogą pojawiać się same w grach, ale można również poprosić o grę z NPC.
10. Wizerunki postaci NPC są jedynie poglądowe, nie są zajęte. Można robić postaci z ich twarzami.
11. Grę postaciami NPC prowadzi administracja.
12. Należy zwracać uwagę na to, co pisze w swoim poście postać NPC, ponieważ działa na zasadach MG.
13. Eventy to wydarzenia nieobowiązkowe, przeznaczone dla określonej grupy, która wyrazi chęć wzięcia w nich udziału.
14. Można urządzać prywatne wydarzenia publiczne, jednak należy poinformować o tym administrację. Eventy graczy prowadzone są przez pomysłodawców eventu, w wyjątkowych sytuacjach można prosić MG o poprowadzenie swojej "zabawy".
15. Posty MG są niepodważalne i w każdej rozgrywce, w której się pojawi trzeba się do nich stosować.

V. Pozostałe informacje

1. Wszystkie nieaktualne tematy będą przenoszone do archiwum.
2. Wszelakie inne regulaminy takie jak: regulamin rezerwacji, nieobecności itd, umieszczone w odpowiednich tematach, są integralną częścią głównego regulaminu.
3. Wszystkie kody na forum powstały na potrzeby Jelonek. Zabrania się kopiowania jakiejkolwiek części forum.

 


 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Pogoda
Siedliska, Poland

Saphic 1.2 // Theme created by Sopel & Sklep internetowy  // modified v0.9 by warna